Friday, July 1, 2011

Mimpi ngeri berturut turut

Entry kali ni mcm mistik skit...berhantu kata lebih mudah...tak de la ngeri mana pun..ianye bercerita tentang mimpi yg aku alami utk kali ke 2...mimpi lebih kurang je...mimpi aku didatangi tsunami yg maha dahsyat...my first mimpi was last week..aku bermimpi aku g penang with my dad, lalu dikawasan pantai..tiba2 aku nampak ombak tinggi menggunung memutih memecah pantai menghala ke arah aku...aku hanya mampu membacakan ayatul kursi agar tuhan lindungi aku...ombak besar semakin hampir hampir hampir bang!!! Kakak aku ketuk pintu..kejutkan aku pegi kerja..habis disitu kisah tsunami ku...

Malam semalam pula, aku sleepless..tak leh tdo sampai 5 pagi..lepas sahur, aku layan FB jap, by 550 aku cuba lelapkan mata, lalu didatangi lagi mimpi tentang tsunami..dalam mimpi tu aku jalan2 tepi pantai yg indah..pulau yg sepi..dgn sorang kawan yg aku pun tak kenal...sedang asyik menikmati keindahan laut yg menghijau, aku nampak lagi ombak besar memutih datang satu arah menghala ke arahku..kami berlari selaju yang mungkin...dan dalam benak fikiran ku 'KIAMAT' sudah datang..aku dongak ke langit ada beberapa ekor burung GARUDA berterbangan..dan ada sorang ustaz berkata ini tanda besar KIAMAT...aku mula seram sejuk..aku tidak punya amalan utk dihitung jika ini benar2 KIAMAT...sambil aku berfikir bahu ku di tepuk sesorang..uhh..aku tersedar dari tidurku...jam baru menunjukkan pukul 645pagi...rasa macam dah lama aku tidur..pabila ku tersedar, berpeluh badanku..padahal tidur dlm aircond..aku bangkit dari katil..aku duduk dipenjuru katil..hari ini hari JUMAAT..sesungguhnya KIAMAT itu datang pada hari JUMAAT..penghulu segala hari..SUBHANALLAH...apakah petanda semua ini..YES..ITS TIME TO CHANGE ELINA...terlalu jauh kamu dari TUHANMU..kembalilah mencari DIA...hanya DIA..tiada lain selain DIA...

PERINGATAN BUAT AKU DAN JUGA KAMU BARANGKALI...

Luv empty soul--
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: