Friday, September 23, 2011

Wake me up when September Ends

Homai homai homai....september dah hampir ke penghujung...syawal bakal berakhir tak lama je lagi...penghayatan syawal sgt lah hambar...sedih tahu..eceh tetiba guna bahasa twitter..sorry la ek kalau meluat..miahahah...seriously, skrg aku dah jarang menulis sbb aku sgt tak de idea...kenapa?? Sebab everyday aku lalui benda sama je..bgn pagi pegi kerja, balik kerja, makan, main game, tidur...weekend plak habiskan masa dgn family tercinta..that's all..so takkan la everyday nak tulis benda sama kan..nak lepuk pun ada rasanya..nak berak pun nak tulis ke..kemain tahu..:p

Tapi lama tak update nanti mati soul aku, so update je la..isi penting tak de sgt dlm jalan cerita post kali ni...bila tiba septermber aku akan ingt my buddy punye bday tp kalau tny date sumpah aku tak ingat...so last few days bday NMLS so aku dgn rasa kasih sayang sbg seorng sahabat pun pegi la sambut bday dia secara kecil kecilan...tak de cake pun sbb unplanned kan...bwk sunday je la...aku pun dgn lahap makan makanan yg dia masak...sambil layan bebola japan-malaysia...

Tu je la wat happen in september 2011...tak lama lagi dah nak december n tak lama lagi jugak aku kan cecah umur 30 homaiiii seram tahuu..kihkihkih..cepatkan masa berlalu ;) benarlah kata DIA 'sesungguhnya demi masa manusia berada dalam kerugian kecuali org yg percaya dan membuat kebajikan'


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: