Saturday, September 10, 2011

Lepas ternak lemak,kita lari2 anak (2.74KM)

Yuhuuu..lama tak jenguk blog nih..maklumlah aku skrg bz dgn twitter...aku dh jadi #tahitwitter dah..ni smua adik sedara aku punye penangan..sampai kan aku dah jrg berfesbuk n menulis blog...tiba2 hari ni rasa nak update...hari sabtu yg indah 12 syawal 1432H....aku as usual kerja sabtu mgu ni...kat ofis aku dah tak bosan sbb aku bz duk layan my tweeties..kihkih...

Hari ni ada tempat best aku nak share ngn korang..ianya situated @ putrajaya...masih dara, suci, tak ternoda lagi..sampah tak kelihatan lagi tempat ini..sgt mendamaikan...ptg td aku rasa insaf dgn apa yg berlaku last month..makan tak hengattt...puasa katanya...bedal time berbuka cam pelarian dpt makanan...lumrah manusia lah nak wat camno...so hari ni dgn rela hati aku nak g bakar skit lemak2 yg aku load sebelum ni...

Tadaaaa...taman saujana hijau @ putrajaya...satu keliling bukit ni hanyalah 2.74 KM...bagi aku yg gemoks ni sgt la penat hokayyy..korang yg cam lidi tak rasa apa kot stakat 2.7k ;p
Pandangan kasar
koya jatuh tegolek baru tau
kak limah posing
Bila kak limah mula mendaki
I did it...2.7KM
Satisfaction


p/s : esok genaplah 10 tahun kejadian 9/11....(takde kaitan pun)  just the date that i will remember every year...tarihk keramat yg menggemparkan dunia..YOU ARE THE MAN!!!! ;p

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: