Friday, September 23, 2011

My first cheese cake

Cewah...tetiba pulak aku rasa nak bake cheese cake...yang paling simple dalam dunia...aku terjumpa resipi ah kak ni dalam web..so aku yang keji lagi hina ini telah mencuri resipi beliau...bahan2 dia sgt mudah dicari..smuanya boleh didapati di carefour..tak yah gi kedai jual bahan kek pun.. 
Bahan2 nya adalah


Masukkan semua dalam mixer
Tadaaaaa....Ni la hasil dia bila kluar dari oven


Mmg la rupa dia tak menarik..tapi rasa dia marvelous beb wa ckp lu..aku ingt kan sedekah kat bumi dah, tapi rupanya menjadi hokay..sgt bangga dgn pencapaian pertama aku...boleh masuk masterchef le cenggini..mihahahahah...goodjob elina..meluat ke??...kihkihkih...smua benda bermula dgn 1st step tahu?? Tak cuba tak tahu...

K lah esok aku kerja so time to main game, tweet n tdo...

‎​​السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

-Empty soul-
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: