Friday, September 2, 2011

Raya ke-3 @ KT

Ini acara wajib bapak aku bila anak2 balik beraya...seperti dlm previous post, raya bagi aku n kami hanyalah malam sebelum raya n first few hours pagi raya je..then mood raya gone with the 'takbir'....tambahan plak family aku ni kurang saudara mara n sahabat handai...so activity with the family is the best...apa2 pun yg dilakukan..as long as with our family..itulah yg paling BEST n PERFECT...simple but perfect....keluarga kecilku...

Lepas je mumsky bertolak balik penang, aku, my parents n TT pun bersiap utk berlepas ke terengganu for our beach holiday...yippeee...seperti selalunya aku sang PENCINTA PANTAI....The smell of the salty water, the wind in my face, the gentle roar of the waves...I can feel the peacefulness...what evah la..malas melalut..as usual aku HANTU gambar, HANTU facebook, HANTU melalot, HANTU segala HANTU...LET the pix speak for itself...

'KT mmg negeri kaya...aku teruja dgn KT...lively org putih kata..melayu kata HIDUP bernyawa...dtg sini as usual la makang ikang, sotong, udang, nasi dagang tak ketinggalang, kepok lekor, burrppp alhamdulillah...'

Kembali aku ke negeri yg serba kekurangan tp tetap bangga menjadi anak KELANTAN...


my loyal driver..love
I can smell the beach
Empty soul
Peacefulness
Lonely
Hunger dad
Sotong goreng tepung

Soul

Salam
-emptysoul-

P\S : hati2 dijalan raya pada sesiapa yg nak pulang semula ke kota...seperti mana kalian selamat sampai ke kampung halaman, aku harap begitu lah hendaknya keadaan kalian tiba di kota nanti..mulakan perjalanan dgn BISMALLAH...iA selamat hendaknya...selamat bertugas... 

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: