Saturday, March 16, 2013

Mee goreng sotong @ Padang Kota

Datang penang haruslah cari makanan penang kan..tak kan nak makan KFC mekdi kot..maka sesampainya kami area Padang Kota Lama tu terus tanya abang lanca mana kedai makan best kat sini...dia pun bgtau la suh makan mee goreng sotong...padahal sebelum mai sini aku dah google dah apa food best kikiki..


Apa lagi kul 1200 tgh hari mentari terik atas kepala, kami p tapau mee goreng sotong balik makan kat hotel..tk sanggup kot nak berjemur tgh panas..muka aku dah macam sotong bakar kot...tgh beratur beli mee nampak plak coconut shake Jalil..ni pun ramai org kata sedap..pajek terus lah kalau mai sini...mee goreng sotong n coconut shake special RM 8...


Food review..mee goreng sotong dia sedap la sbb aku lapar...nak cari kat KL mmg tak dapat la kot...kat penang je ada kot..hahahha..coconut shake dia sedap jugak sebab aku dahaga..tp rasa dia sama je macam coconut shake yg aku pernah minum slama ni hahahhahha...kesimpulan?? mai tempat org makan je la makanan local sini itu la trill nya ye dok


3 comments: