Saturday, March 23, 2013

Breathe

Nak beli 2xu tak mampu..beli je breathe pun not bad..tujuannya nak compress muscle..kurangkan gegaran otot semasa bersukan katanya...actualy compression tight ni utk recovery..kurangkan muscle pain..bukan utk lari laju mahupun menjadi running man..


Apa ingat saja2 ke aku nak pakai sluar ketat hahahha..ada sebab musabab kot...coach aku la yg ajar...korang takde coach mai belajar ngan aku hahahha...dah aku gemok nampak la mcm anak gajah pakai suar ketat..kalau aku tak gemuk dia nampaknla macam sotong kurita pakai legging muahahhaha..

Nah sebelum korang tanya meh aku jawab..yeah ianya tidak menepati syarak sebab ikut bentuk kaki kan but u still can wear ths belah dalam..kat luar pakai la sluar yg uols selalu pakai tu..no worries neh..just to hold ur muscle..ceh ustazah sgt..phuiiii!!!


5 comments:

mrsRons said...

ejas kawe sela hok muroh2..bundle

Karbie said...

yak boktam..kawe tok ajin g nyelam tok tau addo dop bundle

Ciqeane said...

salam, thank you for introduce breathe. saya pun nak beli 2xu cam tak mampu, so beli breathe je. hehe. kat mana nak cari running skirts ye. any idea?

Karbie said...

try cr kat athelete circle rasanya hari tu ada nampak

Ciqeane said...

orait thanks. :)