Sunday, March 31, 2013

2XU Compression Run 2013

My second international run..ceh..bajet gempaq 5km je kot..kuikuikui...alang2 ej join aku pun tumpang la sekaki..daripada aku melangut jadi cameraman baik aku lari ye dok..bosan kot nak tunggu ej habiskan 21KM...so i decide to run jugeks lah..not bad la route dia..quite plat n tak meletihkan..cuma agak panas la..
cik MPK n Apish pun run for MAKNA at Padang Merbok..kat sini pun diorang ada buat event utk support cancer patient..tatoo kat lengan aku tu nak tunjuk support kat pesakit cancer la kununya..sib baik tak leh solat..jenuh nak kikih semula ;p


After run g bedal burger king sebelum balik mandi n bersiap utk ke airport...jalan lagi train lagi jenuh weh bejalan..hambik kau nak bejalan sgt...aku ambik tindakan  bijak pakai slipar je mai Spore..aku tgk ramai dah yg pijak belakang kasut..melecet lettew kuikuikui...tu blum yg pakai high-heel lagi..*pengsan*


No comments: