Monday, November 19, 2012

License renewal...

Biasalah aku kan bajet aku ni anak ketua polis negara..kalau dulu roadtax yang mampos tanpa ku sedari, hari ni lesen pulak..Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡

Eh baru sehari mampos relax la kan..kui kui kui...errr kalau kena AES agak2 bleh ke renew lesen ek?? ┒(⌣˛⌣)┎ mcm lepas je...

Aku juga terkenal dengan sikap malas nak beratur atau kata lain berurusan di kaunter perkhidmatan...kalau spender bleh beli online pun aku sanggup beli online Hªªhªhªªhªªhªhªª ...makanya aku pun renew lah melalui myEG...senang je..click click click isi details skit2 prap prap taraaaa settle.... 

Baru perasan, aku renew 2 tahun dia bagi extra another 6 months ;p


Sbb kemalasan aku, maka aku kena ketuk hampir rm20 aku rasa...kalau g post office renew utk 2 tahun rm60 je kan...guna myEG sampai rm82...yang rm15 tu aku tak tau apa yg di adjust nya..(˘_˘")

‎​┐('⌣'┐) (┌'⌣')┌ esok dpt la kot lesen aku


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: