Sunday, November 4, 2012

CICM RUN 2012

Aku pun tak tau mcm mana aku bleh join run ni sorang2...al kisahnya laki kawan aku la ajak masuk run ni..mmg kebetulan aku tak de register mana2 run so aku register la...aku dah khabarkan pada kawan2...tp kawan2 smua slow...dah penuh tak leh register...cik MPK dah register tp half-way...sorang la jawabnya aku..

First time aku kena handle sendiri dari amik race kit sampai la ke hari kejadian...(˘_˘")

Baisanya EJ adalah manager aku utk run ni..smua aku follow dia je...tapi bila smua benda kena buat sendiri aku jadi bengong la...dah la buat kat Setia Alam...aku sampai pun tak pernah area tu..nasib baik tak sesat je subuh khadam tuh...haihhh...route dia not bad tapis sayang aku tak dapat medal...padahal aku sampai sebelum sejam..jahat betik...org blkg aku dpt plak medal..caitt sungguh..

Erm lepas ni maybe aku dah tak de running manager...EJ dah nak upgrade running distance dia kepada 42km...all the best mate...tahun depan mungkin smua running event aku kena manage sendiri...haihhh...

Foto pun aku takde..biasanya manager aku akan ambilkan pic b4 n after event..tak kan aku nak suruh laki org amik foto aku plak..huhu...



No comments: