Tuesday, November 6, 2012

Rawang Burger Bakar, Putra Permai

Finally, setelah hampir seminggu aku tgu nak makan RBB ni, today dpt jugak aku makan...aku siap PM dia dalam FB tanya bila nak bukak stall..punya la aku nak try BB ni..nak tau la sedap mcm mana yg duk bising2 sgt tuh...ketinggalan sudah...
Lokasi kedai ni kat Beriayani Gam Johor...

FACEBOOK RBB

Masa kami sampai dia tgh bakar arang lagi..blum start bakar burger..so kena tunggu...aku dengan yakinnya order Valentine's Burger dan burgembira utk EJ....so sementara tgu burger kami masak, kami order dulu kerang rebus kat kedai tu...

Ni order dgn Beriyani Gam, jgn duk order kat stall burger bakar plak ;p

Dalam 30minits burger kami pon siap..hoeyahhh...not bad...my valentine bit plain...burgembira lagi tasty...so sapa yg duk ada area sini bleh la mai makan kat Bandar Putra Permai ni...dah banyak franchise dah...nak kata sedap sampai teringat-ingat takde la..tp boleh la for a change...aku makan burgernye saja pun dah kenyang membuntal....Alhamdulillah..Jom balik tdo ;p 

Valentine's Burger with cheese...meleleh weh ;p


No comments: