Sunday, May 27, 2012

Malas nak jumpa 'ironman'

Baju yang perlu di 'iron' belum dihantar kepada 'ironman' lagi....haish..malas sunggu nak iron..bukan apa..kalau aku iron pun nampak mcm tak iron...dah kalau aku start meng'iron' aku akan ambil masa 15minit utk satu baju...so itu semua pembaziran elektrik..baik aku hantar kat ironman suruh tolong iron kan...*mood pemalas*

Masalahnya sekarang ni nak kluar pegi kedai dobi pun aku malas..apakah??? Penyakit malas mula menguasai diri..panas gila kot cuaca kat luar..aku masih trauma kena jemur panas pagi semalam...tak sanggup nak kluar panas tik tik mcm ni (˘_˘")

Kereta hitam aku ibarat api sedang menyala..pergh tak sanggup den kena panggang dalam kereta sendiri..

P/s : Ya Allah ya Tuhanku selamatkan aku, keluargaku, dan sahabat2ku dari seksaan Api Neraka Mu ;')

Yours Truly,
-karbie-

No comments: