Tuesday, May 8, 2012

I JUST WANT MY CHILDHOOD BACK






I miss the old days, i miss my childhood...








Dulu masa bapak aku beli menda ni kat aku, rasa bangga gila..pagi petang siang malam mengadap mendalah ni...setiap 6 bulan baru bapak aku beli cartridge baru..so sepanjang tempoh tu main je la game yg sama beratus kali complete pun..stakat bagi aku mario brothers pejam mata aku leh main (ayat riak lagi takabur)..tp serious masa ni aku benci kakak aku..sbb dia asyik nak jadi mario..dimana joystick utk 1st player lagi cepat dr yg second player..(˘_˘") ...hanya bila dia takde aku akan mengotaikan diri aku sampai bengkok thumbs aku..


Tp budak2 sekarang tak yah susah..tadaaa..main je wii game...tak yah tekar beria pun...siap bleh bersenam lagi n kluarkan peluh lagi dgn wii ni..hurmm..I should have this too....











Ni plak saidina...permainan bersama keluarga diwaktu lapang..aku suka jadi banker dan aku suka curi duit...ada board game rasa bangga gila dulu..mcm dah habis lawa dah papan dia ni...



Tp skrg ada yg lagi lawa..tadaaaa...LIFE..siap bleh kawin, ada anak, tukar kerja, etc....hurmmm...so skrg nilah permainan famlily di waktu lapang(Aku tetap suka jadi banker n curi duit bila main ni)....












Ni plak game n watch zaman dulu...bila pegi jenjalan dpt bawak menatang ni rasa bangga gila kowt..(Kadang2 curi bwk g skool) nak tercabut kuku duk tekan button kecik tu



Tp skrg budak2 tak pyh susah2...main je nintendo...siap ada stylus...tak yah susah2 guna jari..jari anda bleh digunakan buat benda lain ;)













Hah basikal??? Aku suka naik basikal dulu...tp keliling umah je la...skrg org bwk beskal g park..just imagine if aku bwk basikal ni p park...letak atas kereta utk bwk p park..errr...super cool kowt ;p




Org skrg basikal siap leh lipat2 macam kain batik..sumbat je kereta...tadaaaa siap.."jom yang p park beriadah naik basikal"..hurmmm...








 Dulu ada laptop rasa kembang lubang telinga...besar gedabak..kalau sesekali bawak p starbucks, nak terbalik meja kat starbucks tu..punya lah besar n berat...



Tadaaa..skrg bawak je aiped, aipod, aifon, as long as aipay ai can get all these ai ai ai ;)




If nothing ever changed, there'd be no butterflies




Yours Truly,

-EmptySouL-

5 comments:

MISS Z BERCELOTEH said...

huhuhu... banyak perbezaannya..
rindu nak main mario dgn pemain game yg lama.. huhuhu..

Karbie said...

rindu kan...

i am what i am said...

Part laptop gedabak sampai nak terbalik meja starbucks tu memang kelakar.. Hahahahahaha

mrsRons said...

cam xcaye je beskal biru tu karbbie yg punye..

Karbie said...

rawk~