Thursday, June 11, 2015

Chenta Hati Beta

Biar di tabur berlian dan marjan aku masih memilih mereka utk bahagia...

Biar ada yang kata wang punca bahagia aku masih percaya mereka punca segala kebahagian yg aku ada

Biar berbagai cerita orang kata akan mereka bagi aku mereka tetap nyawa

Biar apa pun terjadi antara kita hati aku tetap mencintai mereka 

Mereka mengajar aku arti chenta...bukan utk diluahkan dengan kata tapi utk di serap dalam setiap pembuluh darah dan denyut nadi seorang hamba...melihat mereka sudah merasa bahagia walau tanpa bicara itu sebenar cinta...pelihara setiap rasa sampai akhir nyawa

Andai tertusuk mata pedang, aku mahu berada di baris hadapan, biar tubuhku sebagai penghadang, bukan utk menjadi badang, tapi tak mahu mereka hilang....

Wahai tuhan yang maha lemah lembut berlemah lembut lah dengan segala ujian yg kau campakkan pada mereka 


No comments: