Monday, June 8, 2015

Selamat Pengantin Baru Kak Fizah

Selesai lagi satu majlis perkahwinan sahabat setelah beberapa tahun tak de majlis kahwin antara kami..wah jaraknya mmg bleh tahan jauhnya...lina mimi ima dan kak fizah begitulah aturannya barangkali..

Kak fizah dan abg shauqi (suka hatilah nama nak bagi), semoga berbahagia selama mana diizinkan utk bahagia moga moga biar berpimpin tangan ke syurga itu idaman setiap kita...jodoh dunia yg bawa ke syurga selama mana hubungan berpaksikan agama fillah abadan abada begitulah hendaknya...

Alhamdulillah diizinkan tuhan utk menghadiri hari bahagia mereka bukanlah berharap utk dihadiri majlis bahagia aku cuma andai terima berita aku sudah  dikembalikan kepada pencipta sekurang2 panjatkan sepatah dua doa itu saja aku pinta kerna tak mungkin ada yg lebih berharga yg harus diminta selain doa dari sahabat seagama iAllah panahannya tepat ke jiwa tiada hijab di antaranya 😊


Semoga berbahagia lah kak fizah di samping suami terchenta dipercepatkan mendapat zuriat...pulun kak fizah oiii dah senja dah tu luzzz...gurau2 saja..

Dapat bersama sahabat dalam janga masa singkat buatkan hilang segala lelah penat...terima kasih tuhan buat pinjaman sahabat


Sahabat mmg sifatnya gila..tapi kalau tak ada mereka kau pulak yg gila..so terima seadanya atas dasar cinta..selama dipinjamkam usia...sebelum diambil satu dua mahupun tiga empatnya...ada mereka tak lama...pergi mereka bila2 masa...pinjaman berharga selepas keluarga...hilang mereka belum tentu ada gantinya...biar sampai tua andai dipanjangkan usia...masih mahu aku baca kisah kita...ini cerita kita...biar mati pemisahnya cerita kita di dunia...biar ada sambungannta di sana kita doa yg baik baik saja 😀😀


Andai ada yg terguris tolong maafkan andai ada yg terasa tolong buangkan segera andai ada benci dan iri tolong padam segera, hidup ini dah tak lama, entah esok entah lusa, limpahkan hati dengan rasa cinta kerna itu asal bahagia ☺☺

Aku sayang semua ikhlas dari sekeping hati yang hina 😀😀

-Aku bukan penulis sejati, tapi jika diizinkan Ilahi, aku mahu menulis sampai mati- 

060615


No comments: