Tuesday, June 16, 2015

16062015

Sudah semakin sarat usia
Tiada apa yg boleh di banggakan
Aku hanya aku sejak dari dulu
Segala ucapan harus di lontarkan kepada ibu
Kerana sehingga hari ini dia masih diberikan usia utk doakan aku
Setiap kali aku meminta hadiah hari lahir jawapannya hanya satu
"Doaku"...
Terima kasih utk itu
Yang tak mungkin lagi aku peroleh selepas tiadanya kamu
Panahannya tak pernah tersasar sejak dari dulu
Semoa Allah berikan segala kebaikan buat ibuku

Mereka syurga

Tidak lupa utk ucapan jutaan Terima kasih buat sahabat yang sentiasa mencintai aku..seperti sering aku beritahu..kalian sentiasa nombor satu dihatiku selepas tuhan dan rasul..keluarga dan sahabat sudah bersatu dengan jasadku...sakit kamu sakit aku...terima kasih buat setiap ucapan di hari lahirku...aku doakan kalian dilimpahkan dengan kasih sayang dan diberkati segala amalan..semoga dipermudahkan segala urusan dunia dan akhirat kalian...sungguh aku sayang kalian walau jarang aku zahirkan 😍😍

Terima kasih buat cebisan masa yang kalian kongsikan..tak terbalas oleh daku dengan kata kata...uols adalah yg terbaik antara yang terbaik...aku mahu bersama kalian sehingga hembusan nafas yang terakhirr...

Setiap patah kata yang lahir dalam setiap ucapan kalian mahu sahaja aku simpan dan baca berulang ulang sambil tersenyum sendirian...punya sahabat yg penuh dengan rasa cinta buatkan aku sering rasa bahagia...terima kasih buat segalanya...terima kasih buat ingatan yang ada...terima kasih buat kasih dan cinta...izinkan aku berkasih dan bercinta dengan kalian sampai tua
Dalam brutal masih halus di jiwa
Thanks da...siap dengan belon lagi...ida mmg suka buat kejutan i loike ;p


orang tengah sedap...
Thanks we..much love jyeahh

Aamiin ma...
Aamiin Aamiin Allhumma Aamiin...
Thanks Kepah...terima kasih juga utk suprise yg tak kesampaian...percayalah saya sudah menghargainya sebelum ianya direalisasikan :)
Boleh perbaiki lagi hasil seni ...blajar color contrast dengan suami suatu hari nanti ;p
Dengar cite ni pon guna phone pinjam...terima kasih utk effort anda saya hargai sampai mati..hari lahir tahun ini boleh la mintak phone yg tinggi resolusi dan canggih teknologi ;p
Dia pun nak jugak...ok saya terharu dengan hasil seni anda yang sememangnya penuh seni...
Terima kasih kerna blurkan bahagian tubuh yang berlebihan kandungan lemak...

Kak ron and abg ron ni sepertinya mereka suami isteri ada buat pertandingan sapa yg edit gambar paling cantik...dengarnya siap ada kritikan dari pihak lawan...anyway thanks buat parents angkat yg sentiasa angkut kemana sahaja tempat berhibur dan jemputan makan malam..semoga kalian berbahagia selama mana dizinkan utk bahagia moga moga biar selamanya sampai bila bila selama berpaksikan agama..

Sungguh Aku sayang semua tidak terkecuali walau satunya 😘😘

Segala yang dari hati panahannya tepat ke hati 

Yours Truly,
-elinamalek-
160615






No comments: