Thursday, February 20, 2014

Hela nafas yang bersisa

Mereka habiskan hela nafas yg masih bersisa bedua...kemana sahaja...jauh disudut hati aku tahu mereka sunyi..andai aku bisa di luangkan masa bersama mereka..sungguh aku mahu ikut kemana saja..tapi apa kan daya...aku bukan org kaya yg boleh goyang kaki dan kepala tak perlu kerja ;)


Melihat mereka itu sudah pahala...jangan lupa..biar siapa mereka..mereka tetap 'syurga'...dahulukan mereka dalam apa jua cara dan ketika...mereka adalah harta...redha Allah pabila redhanya mereka...jangan lupa...



Bapaku, dia tidak lagi sekuat dulu..mampu kesana kemari..robb bantu aku jaga mereka buat aku..sampaikan doaku kerna aku tahu itu yg paling laju untuk sampai kepada ibu dan bapaku...hanya ini yang aku mampu laku...andai bisa saja mereka tahu apa yg terbuku..aku juga rindu...biar aku simpan dulu...andai tak sempat aku beritahu, hanya satu aku ingin kamu tahu..doaku buat kamu senantiasa bersatu..kerna kamu adalah syurgaku..


No comments: