Saturday, November 30, 2013

Time kakak gua takdak

kalau org lain dah bawak masuk jantan dah kot..hahahahha...aku lagi hebat dari jantan ni...besen aku goreng karipap n cucur badak slumber je aku bawak p ruang tamu hah....hahahah...

Jantan pernah je masuk rumah kakak aku..dah bapak aku abg ipar aku kawan2 aku kan jantan...tapi ini besen tk pernahhh wooooo keluar ruang tamu woooo..pantang nenek moyang ini besen keluar dari dapur...ini hari aku buat woooo...hahahahah...malas nak cari mangkuk nak letak karipap n cucur badak yg aku goreng maka aku bawak p ruang tamu sambil ngap ngap ngapp..heavennn oiiiii..


p.s: A few things masa kecik aku tak bleh buat tp aku buat bila dah besar ni
1. Makan chips depan tv...ni mmg pantang mak aki ada chips dalam rumah masa kecik dulu..mak aku kan nurse..
2. Minum n makan dalam kerete...hohoiii ini pantang bapak aku oiii masa kecik kecik dulu...tp skrg kereta dia dah macak dapur dah...tingggal takde dapur gas je...
3. Ni la yg latest makan dalam besen...selama 30 tahun aku hidup tak pernah lagi org hidang aku dalam besen...semalam aku hidangkan diri aku sendiri dalam besen..heavennn oiiii...


1 comment:

mrsRons said...

U did great hahhahaha