Tuesday, November 19, 2013

Happy Birthday Cik MPK

Us at Lake Toba 2013

Selamat hari lahir liena...buntu nak mengarang..penat run penang bridge tak hilang lg...tp biar aku tinggalkan satu nukilan buat kamu...

Kisah perkenalan tidak diduga...aku tidak tau bagaimana boleh diketemukan dgn dia..semua ini rancangan tuhan..nak rapat dgn dia tak pernah terlintas dek akal pemikiran..org glamourr oiii...liena sapa tak kenal..budak rantau panjang..gang brassband..mulut banyak..budak pandai...bulu pun banyak..oppss..jangan maraaaa naaaaa...;p

Aku hanya lihat dia dari jauh..dalam hati...'eh dia ada misai'...kkkikiki jgn maree naaa...hohoii..pertemuan selalunya melucukan...biarkan..mari aku teruskan..

Nak cerita kisah pertemuan saja habis kertas kajang belum tentu selesai cerita kita...biar aku ringkaskan...kami dipertemukan kerna ditempatkan sebilik masa belajar dulu...disitulah segalanya bermula...salam perkenalan kami sambut dgn ukhwahfillah abadan abada...

Jalan cerita kami tidak se smooth yg disangkakan..jalan cerita kami cukup berliku simpang siur oiii...mangkuk yong taufu pernah melayang dalam bilik kami...lari dari bilik...berbilur lengan cik mpk akibat libasan file aku....dan mcm2 lagi terjadi dalam persahabatan kami yg sering aku rahsiakan..hahhaha..nampak tak kejahatan aku disini..sapa kata aku baikkk oiiii...wakaakkaa..mmg sapa kawan ngan aku menyesal kot kenal aku in the first place...tapi silap la...sekali dah kenal aku jangan nak buat2 tak kenal eh ;p



Sungguh setiap kejahatan yg aku lakukan aku simpan..aku tak pernah lupakan...kisah itu aku kira satu 'kegilaan' yg sering buat aku tersenyum dengan kebodohan...maafkan..walau aku tahu kamu tidak bisa lupakan setiap detik yang menyakitkn ;)
Our Running events 2012/2013


Ok aku sudah mengalami ancaman info overload...berpusu pusu kisah silam mula menikam akal fikiran..tak tau mana aku nak mula n akhirkan...aku berhenti disini dulu..semoga lain waktu aku ceritakan lagi buat kamu..


p.s : Sahabat, Jangan pernah tanya di mana kedudukan kamu dalam hidup aku...selepas tuhan nombor satu..kedudukan keluarga dan kamu sudah bersatu bagi aku...ingat itu...biar kering mata pena tak pernah selesai cerita kita..Cukuplah yang mengenali aku kenal aku ;)

Liena's 30th Birthday 2013


Liena's wedding

My pre bday celeb8n 2013
Sabah 2011


Mimi's bachelor party 2010
Us...otw to Taman Negara2006

Pangkor 2007
Us at Machang...masquerade party 2003..bilik ni la yg pernah melayang mangkuk yong tau fu...kikiki





2 comments:

mrsRons said...

Happy bday maz.. teringat zaman2 aku menumpang kasih di bilik kamu dolu2.. merantau seorg diri di bumi sendiri..dr floor 1 ke floor 3 bilik 124 ke 321 abadi sehingga kini no ho kamu na.. miss our old time..tgk cd nurazlin..hahahha

kenanga cempaka biru said...

tq mrs. ron...hahah naka jamey dulu dih.. karbie berair mulut bley nyayi lagu..perhaps..perhaps..perrrhaappsss