Monday, August 19, 2013

Family Time...

Kalau sabtu lepas masa aku luangkan bersama teman..maka ahad after run aku kena luangkan masa with the girls la plak...lepas teaparty kepenatan kemas rumah...pagi ahad lepas subuh kluar p run plak...balik umah jalan mengangkan pun terpaksa la kluar jugak...


Mula2 pegi open house rumah kawan ej...aku makan mcm tak hengat..lapar weh balik run katanya...lepas open house p sungai buluh plak ej nak tgk curtain kat fella...sepanjang jalan aku tdo mampos...penat gila...lepas g fella tak jumpa yg berkenan p la plak IoI...


Akibat kepenatan aku 'rasuah' anak buah aku dengan barangan, entertainment dan massage chair..aku ajak dia tgk 6D movie kat IOI cite hantu..masuk masuk pakai spek 3D then aku tdo..hewhewhe...adala jugak aku tgk skit..kang dia tanya aku tak tahu lansung plak...tapi lagi banyak ttp mata dari bukak mata...anak buah aku kemain kuat genggam tgn aku masa tgk movie tu...tiap kali air terpercik dia menjerit kemain kuat lagi...terkejut gegurl...apa yg dia takut pun tak tahulah..hahahaha...aku relax je..habis je movie buat2 seram jugak..hewhewhew...



Menunggu wanita 'normal' shopink adalah seni halus yang memerlukan kesabaran yang tinggi :')

P.s: Kita belum tahu selama mana masa yang ada untuk bersama...maka jangan terlalu berkira dengan masa yang ada...selagi masih dipinjamkan nyawa ;)


No comments: