Thursday, August 29, 2013

And She's 12

Oh aku bz bercuti lupa birthday anak buah aku 26th August 2001...


Tarikh keramat...lahir seorang bayi perempuan yg comel dalam keluarga kami...anugerah terindah barangkali...aku dgn dia mcm adik n kakak...takde la macam makcik n anak buah sgt..lols...maklumlah aku tak pernah ada adik...so aku tak reti sangat nak layan n jaga budak kecit ni...

First time buat susu baby pada usia ku 18 tahun..org lain umur 9 tahun dan bz dokong adik kesana kemari...so kelahiran dia menjadikan aku lebih dewasa..kalau tak akulah 'baby' nya..hewhewhew..eh skrg pun kadang2 aku yg baby nya..sbb dia sgt caring kat aku..lols..dia cukup takut kalau aku sentap..hahahha...♥♥


Kini usianya sudah 12 tahun...lagi beberapa hari dia akan menduduki peperiksaan UPSR...semoga Allah permudahkan segala urusannya..lapangkan dadanya...tenangkan hatinya....


Semoga dia dewasa menjadi anak yg solehah buat bekalan kedua ibu bapanya...semoga Allah sentiasa melindunginya dari mara bahaya...semoga dia dewasa menjadi muslimah yg sentiasa menjaga kehormatan dan harga diri...semoga menjadi manusia yg sering merendah diri...semoga menjadi wanita yg sentiasa menjaga bahasa itu yg utama...semoga menjadi manusia ug berjaya dunianya dan cemerlang akhiratnya..jaga dia dan lindungi dia buat aku robb...amin :)


p.s : Nanti saat kamu membaca nukilan ini, percayalah aku senantiasa kirimkan doa buat kamu, kerna aku tahu itu 'perlindungan' yg paling laju utk sampai pada kamu...namamu dalam doaku akan tetap bersatu hingga akhir waktu, ingat itu;)


Dia membesar...aku macam tu je sampai ketua...pakai susuk apa ke ;p

No comments: