Sunday, October 14, 2012

Study Time!!!

Oraite...betty nak final exam next week...so biasalah bila parents dia takde kat rumah maka menjadi tugas aku la utk pantau...(˘_˘")

Sesi memantau pun bermula...auntie buka ipad,laptop,bb sambil mata jeling2 skit...seriously aku mmg bengap bila masuk bab science...soalan2 science darjah 5 mmg tak terjawab oleh daku weh...siot je...so ini la guna menatang di depan aku..bila dia tanya je mula la aku mintak bantuan pawang google...(˘_˘")

Mana bleh dia tau bahawasanya aku tak tau jawapan tu...muaahahah...mummy2 out there pls tingkatkan ilmu pengetahuan anda...masuk sekali kelas tution dgn anak2 anda...Hªªhªhªªhªªhªhªª ...

Zaman sudah berubah babe...tidak terkejar kalau dibiarkan begitu sahaja...anak failed kita nak marah dia..tp bila dia tanya kita nganga..dia tak leh jawab exam kita menyinga...dah tu mcm mana...harapkan guru saje???


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: