Tuesday, October 16, 2012

McCafe @ Sunway Pyramid

Ok..I never knw apa itu McCafe...maklumlah dah tua2 ni tak tau dah perkembangan semasa..jakun pun ada rasanya...last week aku baru terbaca pasal McCafe ni..I tot smua McD ada McCafe ni...rupanya selected outlet sahaja...nasib baik ada betty..."Kota warisan mana ada McCafe la nana, Kota damansara je ada McCafe skrg" ok nasib baik..kalau tak mana aku tau..ada aku p order iced latte kat drive thru nanti..Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡ kat oversea dah lama ada McCafe ni kan..malaysia je baru masuk kot..ke dah lama masuk aku je taktau?? Muahahahah...

So hari ni, Sedang aku jalan2 tanpa hala tuju kat Sunway Pyramid tadi, terpandang pada ads McCafe is now open...hah aku pun apa lagi...teruslah mencari..pusing punya pusing rupanya kat McD la jugak tempatnya..haih... 

Not bad Iced Latte dia...McCafe ni ala2 StarBucks la...ada coffee beberapa jenis...ada muffin and cake...tp menarik jugak la...nampak muffin dia pun mcm menggiurkan la jugak...tp tak try pun..aku try Iced Latte dia je..RM6.90...affordable price la...


No comments: