Monday, October 22, 2012

Movie Review: Hantu Kapcai

Movie mengisahkan seorang mat rempit yang mati akibat tergelincir kulit pisang telah menjadi hantu kapcai selama 40 hari...lawak la jugak utk mengisi malam minggu sebelum datangnya isnin...serious bukan semua movie lawak aku bleh terima...kadang2 naik menyampah...maybe sbb pelakon dio kot...tp movie ni mmg aku layan sampai habis...

Movie ni tak sempat nak bosan...mmg la bukan tahap box office tapi bukan juga tahap tong sampah...masih ada 'value' tersendiri dlm lawaknya...

Movie yg tak heavy kadang2 bleh mendamaikan jiwa jugak menontonnya...ptg semalam dekat 7 movie jugak aku donlot...since aku tgk thriller hantu kapcai ni mcm best je so aku donlot la sekali..not bad la...tak sia2 aku donlot...Ơ̴̴͡.̮Ơ̴̴̴͡

*Blessed Monday :)
.

2 comments:

Luahan hati said...

huhu tak sabar nak tengok

Karbie said...

hehheeh donlot la..best jugak