Thursday, May 14, 2015

Dari sahabat untuk sahabat

Aku menasihati bukan lah kerna aku sempurna jangan pernah salah sangka...andai dihitung dosa nescaya nerakalah tempatnya...

Aku perpesan hanya kerana aku kasih dan cinta...menyampaikan apa yg aku tahu tapi tak pernah aku amalkannya..itu antara tanda gila...ilmu didada tak amalkannya itu kerja gila...

Sungguh aku mahu lihat kamu bahagia...bahagia dalam apa situasi dan cara...bahagia saat di dunia mahupun di sana...tolong doakan aku juga ya

Tangan ku tak akan mampu memulihkan keadaannya...akalku tak mampu mencerahkan jalannya...tapi hati ku..ya hatiku sentiasa meminta dipermudahkan segalanya...kerana sungguh aku cinta...tak perlu letakkan rasa percaya..kerana aku hanya manusia dusta...tapi jangan pernah lari jauh dari aku, takot aku tak kuat lagi utk menghambat jasad andai tersungkur

Satu aku pinta...jangan pernah letak kebergantungan pada manusia...letaklah segalanya hanya pada DIA...wallahi aku cinta kamu kerana DiA..terima kasih buat pinjaman sementara

No comments: