Sunday, December 2, 2012

Special Mousang King!!!



Craving for durian dah lama gila...more than 6 months dah tak sentuh durian...tak terbeli...nak cari biar yang puas hati rasanya...durian kampung tak minat sgt kadang2 ada rasa masam nya...mmg nak cari jenis yang 'golden gebu' mcm ni lah... 


Hari ni mmg nekad...by hook or by crook mmg wajib berhenti kat simpang depan rumah untuk makan durian..biasalah rumah org zaman sekarang mmg tak nak la bwk masuk durian...tiap2 hari tgl rumah takde manusia, balik keje rumah mmg bau tahap sampah la kalau bwk masuk durian...so kena la makan kat gerai durian je... 

Dengan lafaz bismillah, pe lagi...pegi2 cakap 'saya nak durian sedap'..jgn nak explain musang king ke biawak king lah...saya nak durian sedap...hoyeahhh...brother tu apa lagi..tunjuk terus mousang king special grad A...fine kalau nak kena tipu pun..tapi sekali aku gigit damn it ...this is what I'm waiting for...sexy gila rasa dia...kecur air liur aku...perghhh...tak peduli org kiri kanan...aku and EJ je perempuan...buat muka konfi mengadap sebijik mousang king...lepas 9minit...burppp...alhamdulillah..jom blah..sebijik RM28.00..

memang puas hati, tak mintak lagi, sedap senghoti... ‎​(۳˘•˘)۳



No comments: