Saturday, December 29, 2012

Panic button

Sambungan blk tgk movie sensorang....alamanda kan ala2 sunyi skit memalam...td park kete mmg sebelah dah ngn ej sng blk sesama ke kereta...skali dia kna blk dulu tak sihat...


Seram jugak aku naik parking p4 senyap sunyi ada 2 buah kereta je level tu..takde makhluk plak tu time tu...lipas ke cicak pun takde nampak lalu...ishhh...seram betik...disebabkan teralu sunyi aku pun try la tekan panic button kat kunci kereta..kikikiki...dah bunyi alarm aku plak naik panic tak leh matikan...takut jugak aku guard naik kan....ish bukan takut apa...guard pun mana bleh percaya...ada nafsu woi makhluk kaki 2 ni...kaki 4 pun ada ye dok...


So bleh la cuba guna panic button tu skali skala...anda panic, atau buat2 panic atau cuba utk panic kan org lain....contoh time parking kat kdai mamak ke kdai burger biasa ada org akan bertenggek kat kereta kita kan sambil tgu member atau beborak...ce guna panic button dan lihat reaksi mereka..time anda tak ingt park kat mn bleh jugak guna panic button ni.....time anda rasa anda diekori ke kereta pun bleh guna...ini mungkin dpt membantu membatalkan niat mereka...



P/s : hawa, tolonglah berada dlm mode 'bersedia' sentiasa...jgn dah sampai dpn kereta br sebok cari kunci lalu jatuh spender segala...dah masuk kereta cepat2 bukak cermin pula tgk makeup masih ok ke...kamulah sasaran mereka...ya aku tahu kita tidak dpt mengubah takdir ;) 


No comments: