Tuesday, September 18, 2012

My New ToY


Setelah sekian lama mencari adjustable doorway pull-up bar, finally jumpa jugak...sbb malu nak g beli kat fitness concept maka saya beli 'online' je...aku kan mudah terpengaruh....ahaks...murah je...RM56 kot termasuk delivery charges..

Mula2 masa tgk youtube org buat pull-up/chin-up nampak senang..sekali aku nak buat, nah hambik kau...bergayut macam monyet ..tk bleh nak angkat badan naik pun...puihhh...takpe3....dah takbleh bergayut, kita tonggeng terbalik pun hokay ye dok...alang2 dah beli...padan muka sapa suh gatai nak beli tanpa usul periksa....daripada membazir menatang tu aku dah beli....so aku cuba utk serbaguna kan dia...letak level rendah skit maka bar tu bleh dugunakan utk push-up dan sit-up...hah ok lettwe...daripada EJ amik wat sangkut baju....

Tapi bar ni mcm ok la jugak...tak yah nak rosakkan pintu mahupun dinding...ianya portable...mudah alih...mudah pasang dan tanggal....tanpa meninggalkan kesan...anda bleh bergayut tanpa was-was...tapi dalam hati aku was2 la jugak, aku takut tercabut frame pintu EJ je..hahahahah.... eh aku berat nanang ni  bar tu boleh tampung, setakat  uols yang berat seguni beras tu bleh la sgt weh begayut tanpa was2....nanti aku aku tercampak ke apa aku bgtau k.. bleh saman company tu..dia kata max 100kg bleh tampung ;p

Bye nak sambung main begayut.....Selamat bersenam (っ˘з˘)っ~♥

No comments: