Saturday, August 11, 2012

Tak leh bukak mata!!!

Ya Allah...after 21 hari berpuasa, pagi td subhanallah mmg tak dapat bukak mata...mengantuk tahap gaban...mana taknye, mumsky kejut kul 330am...biasanya saya n EJ bangun 515am....awal 2 jam yg sgt memberi kesan kepada penglihatan saya....kelopak mata bertangkup rapat 'jik'...ni bukan setan dah bergayut nih...lebih pada bapak setan ni...

Al kisahnya betty nak makan McDonald..sbb tu we all plan bangun awal skit sempat la call McDelivery...McD ada je kat equine tu...tapi dalam jarak terlalu dekat maka takde pulak mcDelivery..dia kata tiada penghantaran utk alamat umah EJ...nak kluar time2 cenggitu mmg tak sesuai la kan dekat2 nak raya ni penjenayah pun asal boleh je la...

Mumsky pun goreng je la nugget utk betty...aku mmg tak bleh bukak mata la weh...buat shake pun ala kadar je..takde nak blend meriah2...lepas je minum shake terus gedebang masuk bilik sambung tdo...kul 630am bgn subuh berpinar je...sambung lg tdo jap lepas subuh...


730am ngam2 betty kejut aku g work...dgn menggelabahnya dia kejut aku bila alarm yg dia set kul 330am kununnya baru berbunyi kul 730am... 'nana nana dah 7.36am...nana dah lewat nak g work..sori2 kak long tak sedar kul 730am td' ....hurmmm tergelak kecil aku dalam hati, padahal aku dah kunci 745am...kihkihkih...tp terkejut biawak la jugak aku bila dia kejut ingtkan dah lewat...

p/s: Dah besar dah betty...leh tolong kejut aku g work dah..kalau dulu tiap2 pagi aku je bising kejut dia g school ;')


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: