Thursday, August 2, 2012

Perempuan melayu vs drama melayu!!!

Tak kira la drama atau movie...tp bila ckp pasal drama@movie melayu aku pun minat..bukan apa jalan ceritanya mmg perfect la...dah la kaya, ada rumah besar, bf handsome, gf lawa, keje buat takde sgt...duk ke hulu hilir mcm tu je...masalah diorang apa la sgt selain masalah cinta atau gaduh pasal harta...perghhh leh jadi director aku nih...

Tapi perempuan2 sekalian..tolonglah...kat luar sana takdenye prince charming mcm dalam movie tu...takdenye Adam mcm adam maya tu, takdenye Haris mcm ombak rindu tu...takdenye kashah mcm budak setan tu...takde nye yg nak melutut segala kat hang nak sarungkan cincin...kalau si jantan tu tak melutut mengadap tuhan, jgn duk berangan la nak melutut sarungkan cincin utk perempuan...cliche sgt...

Eh banyak pulak movie melayu yg aku tau..haaaa aku pun tangkap leleh gak dgn movie2 melayu ni..syoookkkkkk je kan...tp tak akan ada yg sesempurna itu jalan cerita kisah hidup kita...percayalah...kalaupun ada hanya sementara...itu semua ujian DIA...

P/s: Kalau kisah kita semua sempurna mcm dalam movie kan besttt!!!! Woiiittt drp duk berangan baik p masuk dapur masak tuk berbuka....

Selamat berbuka korang (っ˘з˘)っ~♥

*aku baru tau 'bazli' tu pelakon dejavukinabalu...aku ingatkan org duk heboh2 bazli tu footballer..Hªªhªhªªhªªhªhªª nampak sgt aku tak layan tv3..aku layan TV al-hijrah je..tu pun '30 minit ustaz don' Hªªhªhªªhªªhªhªª cliche...

2 comments:

mrsRons said...

drama melayu tahap sampah..baZli tu name cam familiar

Karbie said...

bukan namo gewe lamo demo mulo ko mi...hahahahaha