Tuesday, March 21, 2017

Pissed Off

Kali ni aku pissed off dengan manusia bukan kereta

Again after one another tapi tak mengapa ini sudah tertulis suratan pencipta

Nak bgtau skit la buat yg loser mcm aku tanpa suami nak membantu cara2 bila tayar pancit tepi jalan ke tengah jalan ke 

1. Call insurance company utk towing/tukar tayar (percuma towing 50km pertama dan datang tukar tayar juga percuma make sure tayar spare masih berfungsi)

2. Drive la kereta ke kedai tayar terdekat utk tukar tayar la takkan cabut gigi kan (4biji continental RM700 year 2017)

Dah niat aku nak tukar tayar absorber pulak bocor katanya ini mmg aku tak sempat research berapa harga..so kena RM 200 sepasang which kena ketok ah aku kira..

ok settle for da day

Kesimpulan bila kau susah kau kena akur tak siapa nak endah..persoalan tinggal deruan sampah..oh cite pasal sampah..sampah kat rumah ni jadi isu besar...YB kena turun padang...pengutip sampah curi tulang..ada rumah dia kutip ada tak kutip...

Sambung skit lagi...aku kalau bertanya mmg aku betul tak tahu..kalau aku bleh settle sendiri aku tak akan tanya..sekian sahaja..semoga tuhan merahmati setiap jiwa..

Kiri kanan dekat jauh semuanya sama sahaja...TAK ADA
Yang ada hanya DIA mengawasi setiap masa..
Terdiam seribu bahasa
Maaf AKU LUPA
AKU MANUSIA
BERI AKU MASA
SEMINGGU DUA
KERNA AKU HINA
TIADA YANG BERLEGAR KECUALI KEKESALAN CUMA
TERIMA KASIH YA 😁

Tak tahu aku marah pada siapa..yang lain menjadi mangsa..jiwa meronta entah mengapa..tua atau tanda separuh usia...perlu masa sebelum bertindak membabi buta

Berikanku ruang utk muhasabah..jiwa ku kotor dipenuhi nanah..diselubungi amarah yang terlihat tak endah...tinggalkan aku sendirian mencari arah..bertikam lidah jangan agar tak parah...terlakar rasa dari tinta yang masih basah..peace yeah

No comments: