Thursday, March 9, 2017

MELAKA WITH MY FAV GIRLS

Ok nampaknya ini percutian gang bujang bukan terlajak untuk ke terakhir kali..sepertinya satu demi satu bakal menamatkan zaman bujang aku kira...ya kita tak menduga bila dan siapa tapi percaturan tuhan itu terlalu istimewa...aku doakan yg baik baik sahaja..yang membawa kepada bahagia

Siapa dulu dia dulu mungkin aku mungkin kamu..wah dah aihh xmungkin aku..mungkin kamu dulu...mati mungkin aku dulu

Bukan percaturan yg sempurna untuk ke Melaka...aku ikut saja....bersama mereka menghabiskan masa yang bersisa..bercerita..borgolek manja..makan bersama...ya itu bahagia aku kira..

Entah masih ada kah yang dikira masa buat kita bersama...kita coba walau ia mungkin sudah berbeza..aku doakan semuanya baik baik saja..semuanya bahagia belaka..semuanya menurut percaturan yang maha kuasa.siapa kita utk menidakkannya

Terima Kasih buat semua..cinta masa dan bahagia...

Sampai jumpa

Teruskan menyebar cinta dalam jiwa

PS : Gambar sekadar hiasan...tak bergambar pon kat melaka..dah tua tua ni xberapa nak bergambar mana 😁

No comments: