Monday, October 24, 2016

One.Only One.Just me.

Yang satu itu kadang kala melengkapkan teka silang kata...sedirian itu kadangkala di gelar luzer..tapi bagi aku sendirian itu adalah me time utk melihat mana kurangnya aku..

Akhir2 ini aku rasa sendiri itu jauh lebih sempurna bukan menidakkan kuasa tuhan menciptakan manusia bersuku suku dan berbangsa bangsa agar kita berkenal kenalan sesama manusia...cuma ada kala meletakkan harapan pada makhluk terlalu sia sia dan buang masa...

Ya mati itu juga perlukan makhluk takkan kau masuk lubang kubur sendiri kan...nak katanya jgn melampau mengharpkan manusia..dulu aku banyak mengharpkan manusia dan akhirnya aku kecewa...manusia tak akan pernah sempurnakan kemahuan kita seperti mana mahunya kita walau kadangkala kita cu a sedaya upaya memenuhi apa mahunya mereka..

Ahhh tak mengapa..cuma berpesan  sahaja..berhati hati dalam meletakkan makhluk sebagai sandaran di kala kesusahan/bersenang senang...satu masa kau juga akan sendirian...

Chillex peeps...life is amazing ...treasure ur life n u will find lots of beautiful things that u dont really feel to share with others..trust me 😊😊

Makan sorang orang kata 😅

No comments: