Friday, October 28, 2016

Nights of Fright



 First time masuk rumah hantu it wasnt fun at all..

Ok bukan salah NOF tu tapi mungkin kelanjutan usia ku buatkan aku tak sempat nak rasa fun bila diselubungi rasa panas berbahang busuk dan penat...smua rides n rumah hantu memerlukan kami beratur panjang ok....so bila aku tgk Q yang berlingkar tu buatlan ianya lebih seram dari watak2 hantu dalam NOF4 tu

Tapi 1st experience ok la...but this will be my last NOF...lepas ni orang ajak oercuma pon NO THANKS...

Ni pun aku join sebab kak sal ajak n siap bagi subsidi separuh harga..ok la since aku xpernah masukkan..

Aku hanya naik satu ride dan satu rumah hantu..kami naik ride yang berpusing 360° tu..ok tu fun sbb aku mmg suka benda mcm tu...tp dalam kepala berlegar jugak cerita kat Gold coast aussie yg org mati tercampak tu kan..hewhew...

Rumah hantu yg sepatutnya seram buatkan aku xseram sbb panas dan busuk..bbut u did a good job hantu2 sekalian..hehehe..

Kami pun jalan2 n bergambar la dengan hantu2 yg berkeliaran sebagai bukti kami sampai NOf4...masuk kul 750pm by 9pm kami dah berambus dari situ..p makan texas chicken..team onggemok bersatu..

Tapi aku rasa anak buah aku yang 15 tahun tu pun cakap benda sama..xsempat nak enjoy bila org ramai sgt anda pandangan terhad..rasa lemas...so aku rasa bukanlah faktor usia buatkan aku tak enjoy..tapi keselesaan tu kurang..

By 11pm aku dah terbongkang atas katil ..kroh2 tdo...hew


.



No comments: