Thursday, April 16, 2015

Bahagia milik Dia

Wah tajuk yg tak semena keluar dari kecelaruan akal fikiran

Hati rapuh jiwa ampuh

Lama tak masuk membawa sesuatu yang berguna untuk ummat manusia

Cerita sendiri pun dah tak berapa nak ada sebab rutinnya tetaplah sama setiap hari mengejar dunia yang pasti ada akhirnya...nak kejar dunia yang kekal abadi selamanya selalu banyak halangannya sbb aku manusia sarat dosa

Mari tangguhkan seketika

Teman seperjuangan katanya bakal melansungkan perkahwinan...aku selaku insan hina dina tanpa harta tak banyak dapat aku kongsikan dengan semua selain dari masa dan cinta

Korban masa yg aku punya utk bersama yang aku cinta aku cuba walau seringkali banyak cacat cela...aku tinggalkan gambar utk berbicara










Moga kak fizah berbahagia disamping yg dicinta...panjang usia kita jumpa...andai tak dikembalikan roh pada jasad ampun maaf dipinta utk setiap kejahatan yg aku cipta...juga buat semua pembaca andai aku berdosa tolong maafkan segalanya aku mohon dgn kedua tangan yang hina dina maafkan aku ya 

-Elina hamba pendosa-

No comments: