Tuesday, October 1, 2013

Windscreen cracked

30.09.13...kluar je office disambut dgn windscreen blkg retak seribu..hatiku pun turut sama retak dalam cebisan cebisan kecil seperti di siat siat...ohoiiiii...mula mula crack je...aku pun confi la nak drive balik...sekali aku hempas nak ttp pintu kete praaaappppppp luruh smua tinggal la lubang cenggitu...aku gagahkan jugak la drive balik umah..dah tu sapa nak drive kan tak gitu..hewhwhw..

Aku imagine macam2 sepanjang perjalanan pulang sepertu ada anjing or kucing lompat masuk kete aku...ada org baling sampah dalam kete aku...ada superman masuk melalui lubang tu dan mcm2 lagi imaginasi...aku kan suka berimaginasi..hoho...alhamdulillah Allah permudahkan perjalan aku..smooth je tak de jam..kete lain pun smua bagi laluan kat aku..aku rasa diorang takut terpercik kaca kat kete diorang..hahahah..

p.s : Aturan tuhan kadang kala mengelirukan...dek kerna ceteknya akal pemikiran...robb mudahkan..agar kami nampak apa yg kau sembunyikan ♥♥

*Aku saspek cermin aku pecah terpercik batu masa org mesin rumput...takde unsur jenayah pun aku rasa...

No comments: