Tuesday, October 1, 2013

MoonCake

Ive never tried it before...dah lama aku tanya kakak aku mcm mana rasa mooncake ni..tp bila dia explain i just cant imagine...so malam td aku nampak bakers cottage ada jual mooncake ni...aku pun apa lagi try la beli..harga sebenar RM16 sebijik..ada less 40% so dalam RM 9 je sebijik..i tot besar mooncake ni rupanya kecit je...

Aku amik perisa oreo n cheese gila commercial flavour..sewram nak try yg flavour tradisi mcm lotus with yolk semua tu...balik umah ej terus potong kasi aku makan...eyuuuu...solid pekat rasa redbean..kesimpulan i dont like it..weird..uhhh..pelik rasa dia...nasib tak amik yg ada yolk mesti lagi seram rasa dia..terus rasa mcm nak tersumbat jantung..

p.s : Hati masih gundah nak g tukar windscreen esok...harap dipermudahkan segala urusan..patut ni keje suami aku..tp suaminya mana batang hidung pun tak nampak..hewhewhew..terus rasa nak belaki..kkkjkj

No comments: