Monday, September 16, 2013

Food Review Hari Malaysia @ Umai

Takde keje petang ni..aku nak bina badan sbb dah lama sgt platue so aku kena la makan benda2 sampah kan..aku ajak ej cari dessert..fikir punya fikir tak tau nak g mana..punyalah jarang kitorang makan sedap...sampai tak tau nak makan apa..


Ej cadangkan dtg Umai Putrajaya...dia order cucur udang..aku order roti jala n chicken burger..mmg loser gila lah order burger kat restaurant...paling busuk pun makan la burger tepi jalan..tak pon buat je la sendiri kat umah kan...


Roti jala not recommended...roti jala itself keras n kari dia rasa rempah sangat n ayam punyalah kecik..for the price ok la not bad la kan...


cucur udang dia mmg wajib order...rangup n kuah kacang dia mmg sedap...dtg umai rugi tak order cucur udang dia..


Burger ayam kalau tak sedap mmg bodoh gila la pembuat burger tu kan..anak buah aku buat burger pun sedap kan..so mmg sedap la burger ayam dia..kikikiki..


p.s : Food review tahap sampah..selamat hari malaysia..

No comments: