Monday, May 27, 2013

Taman Negara Trip - Day 1

Sebenarnya ni Family Day Perhilitan Negeri Pahang..seperti sedia maklum..aku ni kalau atas nama jalan dan rekreasi sapa pon aku bleh n sanggup ikot...tiba2 je bleh jadi berdikari..semangat berjalan tu sungguh menggunung..

So kali ni aku ikut Perhilitan pahang punya family day..sebab ada kawan keje dengan perhilitan..tujuan utama nak g taman negara..activity diorang aku tak ikot sgt pon..hehehe..taktik kotor disitu..

Here we go..perjalanan dari KL ke temerloh dah 4 jam..temerloh ke Kuala Tahan another 2 hours..ni termasuk jamm dari KL la..merasa mak jemah berada dalam jam ;)

Singgah temerloh pick up cik hawa..alang2 singgah temerloh singgah kedai ikan patin..tapi aku makan ayam goreng n sayur je muahahah..

Perjalanan dr temerloh ke kuala tahan bermula pada jam 630 petang n kami sampai kuala tahan pada jam 8malam..walau jauh tp panorama yg mendamaikan..no regret man...

No comments: