Saturday, April 13, 2013

Mak exam nyahhhh

Kununnya exam la sangat...exam PTD ni sekadar memenuhi jemputan je..aku pegi dua tahun yg lalu failed muahahhah...kali di pegi je la smua suh aku pegi..

Tapi kali ni lain mcm skit..mak,bapak, kakak2 aku, kawan2 aku, dan kawan kakak aku sgt beriya wish me luck this morning...membuatkan aku gementar sedikit...aku nak SPM pun tak macam ni kot..wakakakak...serious aku tak pernah letak harapan kat PTD ni..sangat ketat kemasukan dia kan..but y not just try our luck ye dok..lama tak menduduki exam..rindu plak rasanya..bulatkan kertas jawapan OMR hahhaha..

Done with my third paper..one more paper to go after lunch...kul 2 nanti start...soalan dia not bad la..takde la susah sgt..senang tu mmg tak la kan..nampakk tak betapa konfi aku setiap kali jawab exam hahahhahha...hubby cik MPK pun amik gak exam kat percint 11..awat aku kena amik kat sekolah ni ek.jauh kot...sesat lagi pg tadi nak mai sini..nak balik ni ntah la camno..

P.s : semua orang laki la bini la mak bapak la mai bawak food utk lunch..aku lunch sensorang je dalam kete ;'(

No comments: