Monday, July 2, 2018

Ujian demi ujian

Hidup ini ujian

Senang ujian susah pon ujian

Hari ni aku diuji lagi...tiba di epot jam 9am rasa nak naik erl n amik grab balik rumah mums sbb agak jimat lah kiranya...so lepas beli tix erl aku g beli air gongcha...then turun bawah tgu train..dah naik train aku bukak beg galas letak blkg aku ...bg elakkan menunggu bila sampai stesen salak tinggi maka aku pon request la grab terus..tiba tiba cepat plak dpt grab so aku suruh dia tgu jap..bila aku sampai salak salak tinggi bergegas la nak turun takot grab marah lama menunggu so disitu la berlakunya aku tgl beg aku 😂😂

Cuba jugak dapatkan balik..ej tlg buat report sbb aku mmg lemah nak kena bercakap banyak ni..tp dah lebih 24jam xde pon yg menghubungi...so aki redho dengan ketentuan ni..kalau nyawa pon bleh melayang inikan harta benda 😁

Tuhan pemilik yang dilangit dan yg dibumi serta segala isinya...tak berkurang walu sedikit pon kekayaan dia..dah bukan rezeki aku nak buat mcm mana..sedih la jugak sbb baju n beg kesayangan aku tu ☺️

Dia dah Takdirkan begitu begitu la..

No comments: