Friday, September 29, 2017

Groceries kepintu rumah anda

Tak pernah try service TESCO ni..not bad...boleh pilih slot nak delivery pukul brapa...ada sampai 10 malam...sesuai la untuk orang bekerja..


Barang yang ada offer pon senang nak pantau harga..kalau pergi beli kat kedai mmg aku tak peduli  harga dah main ambik je la...kalau ak berapa murah pon tetap la ambik, takkan nak pergi banyak banyak kali ...


Lowfat milk aku akan beli kalau below Rm5 tu kira murah la...so sekarnag senang la pantau je harga online bayar rm3 smpai depan umah...life is simple aite...

Biasanya alau aku dah dapat pergi kedai..nak nak bila time lapar..semua benda kau rasa nak ambik...sbb tu digalakkan p shopink time kenyang..nafsu tu kurang..mungkin xleh guna pakai la kalau nak nafsu setan semua ko nak beli (aku la)  

Pro n cons maybe ada la...takkan ada benda sempurna atas muka bumi ni kan..chilex je lah..mcm semalam aku dah order ayam tapi bila hantar dia cakap ayam tak ade...maybe dia tak akan simpan la walau ko dah order one day earlier...tapi kalau order air mineral berbaloi la kan...suh je lori diorng angkut..takde la terkial kial nak hangkot air mineral ke kereta...

Thanks to tesco..kalau kelantan ada service ni lepas ni groceries utk mak kita bleh la guna service ni kan...kesian diorng kena g kedai angkot barnag berat2 kan..tapi mak aku biasanya dia suka g kedai runcit tepi jalan je (yes bit mahal la biasanya)..so nanti dia ckp je apa dia nak..dia duk je kat kerusi yg disediakan nanti org kedai buat semua utk dia..n anta p kereta...


ok that's all perkongisan I menggunakan perkhidmatan tesco online...

1 comment:

mrsRons said...

Bab harga murah leh cancel kalau total byk tu kak ron stuju