Friday, September 9, 2016

Masa bersisa

Jarang kalam ku bermula dengan perancangan yang menggila..selalunya datang tanpa aku sangka..penulisan bermula kerana dengan bicara takut ramai yang terasa...lidah ku tak reti bahasa..saat mengehembur kata cepat asyik dengan cerita dunia...

Nak cerita apa sebenarnya

Oh ya

Cinta

Jumaat hari indah mahu aku sebarkan sepenuhnya rasa cinta buat sahabat dan keluarga..sepertinya sudah tak lama..sepertinya bila2 masa..sepertinya sesiapa sahaja..masa mencemburui kita kata sering diguna..walhal masa ini hanya pinjaman saja..tuhan bersumpah dengan masa dalam surah al-asr

Yang bersisa kita guna sebaiknya

Maafkan semua kesalahanku dalam bahasa tuturkata mahupun segala gerak fizikal ku yang menyakitkan dan menjengkelkan

Selagi aku hidup selagi itu aku terus akan mengulanginya..maafkan dulu buat setakat hari ini ya

Sebarkan kasih sayang dan cinta sesama manusia walau banyak salah dan cacatnya mereka di mata kita..anak adam itukan pendosa sifatnya..

-Aku hamba-

No comments: