Friday, March 4, 2016

Lepas satu bukan dua

Lepas satu, satu 

Balik KL, nak start kete nak p makan tetiba xleh start..huk aloh...dah la masa tu dah kul 830malam..takpe la pape pun kluar makan dulu..perut harus lah di isi dulu..

Memikirkan aku dah EL 3 hari rasa bersalah plak nak EL lagi jumaat..

Cadangannya jumaat aku p anta ej keje and aku p la mana2 workshop suh pomen dtg umah..pikir punya pikir takkan nak el lagi..pastu ada ke pomen nak tgl kedai nak dtg tgk kete aku..payah takde laki ni tahu..

Sudah makan balik rumah sambil tergolek Allah datangkan ilham..google search la ada tak perkhidmatan tukar bateri kereta..wah terus jumpa "BATERIKU.COM"...WASAP je terus dia reply..
Ok company ni mmg cekap secekap cekapnya..operasi bermula 8.30am-11.00pm

Aku call kul 1015pm kul 1030pm dah sampai depan rumah..alhamdulillah mmg bateri dah kong tanpa amaran..

Yang lagi best bateriku ni charge harga beteri aje..super cool..yg lagi cool.dia bleh dtg tempat kejadian ..or maybe aku je teruja lebih..maybe perkhidmatan camni dah lama wujud kot..mana aku tahuu..

Ahmad bateri tak secekap bateriku..suruh aku call esok pagi..lambat tahu..org sekrang semua nak cepat..

Betul la kata kak phac "tak payah ada laki janji ada fulus" ... mengesot bucu katil dgn air mata bercucuran 

Janji ada Allah itu yang sebenarnya kan..

Walawehhh...so hari ni masuk office dengan gumbiranya..thanks semuanyahh

Oh harga bateri sel kering hanyalah rm190...itu je yang aku bayar kat brother bateriku 

No comments: