Wednesday, July 22, 2015

7 syawal 1436

Misi di atas misi dan aku masih disini...
Mencari dan mencari tiada apa yang aku temui
Resah gelisah dalam diri masih bersarang dalam hati
Cinta demi cintai terasa penuh dengan cinta
Rasa demi rasa yang ada hanya dongengan yang kau reka
Faham kononnya walhal kau pura pura
Sepi dan hiba sebenarnya kosong ibarat kopi gula tanpa camca
Kau aku dan dia kita hanya sebatang kara
HANYA SATU SAMPAI BILA BILA
Berpisah jasad dan nyawa terpisah segalanya melainkan yang tiga

Salam Syawal buat semua yang aku cinta

Semat dalam hati selamanya

Aku sayang semua...

"Kosong tak semesti sepi
Ada tak semesti bahagia
Berdua kadang kala ada ketiga empatnya
Satu kadangkala pelengkap teka silang kata"

If u judge people, u have no time to love them ...

LIVE.LIFE.LOVE

No comments: