Saturday, March 29, 2014

Tak seperti biasa

Ohoooo...sangat terkesan dijiwa...andai ini lambaian terakhir buat yang tercinta...langkah keselamatan yg dulunya aku buat deekkk...hari ini aku mula melihatnya...tanganku mengagau life vest dibawah tempat duduk penumpang...hati kecil ku terdetik jika benar berlaku kecelakaan betul ke lofe vest ni boleh gelembung bila disentap pita...


Pandanganku kemudian beralih ke bahagian sayap kapal...takut takut berapi jugak macam yg berlaku sebelumnya...rancak fikiranku berputar kebarangkalian demi kebarangkalian bermain di minda...cuba lelapkan mata..aku tangguhkan seketika...takut takut ini terakhir kalinya...alhamdulillah kalau peringatan ini mengingatkan aku bukan terus melalaikan aku...


P.s: biasanya naik je flt aku terus berdengkur sblm ia berada diawan...aku tak pernah baca panduan keselamatan dlm flt...biasanya fon aku sudah dimatikan jrg aku buat flight mode mcm hari ni...aku jugak tak pernah amik gambar atas flt..ini smua pertama kalinya semoga bukan terakhir kalinya ;)


No comments: