Tuesday, December 31, 2013

Sambut New Year

Nak sambut apa...pagi2 buta mak aku call..ingat nak bgtau apa...rupanya dia pesan 'malam ni ada nak g mana ke?' belum sempat aku jawab dia jawabkan 'tak payah nak g mana2 la duk umah je malam ni'...hurmm...aku nak jawab apa lagi diam terus...hahahaha...adoyai mak aku ni...


Mak aku ni terpengaruh dengan berita sgt ni..benda takdak apa pon kan..tu la aku suh dia ada twitter...live streaming kisah benar..bukan duk dgr cite tak betui kan..kikiki..


tp tak pa lah...dah dia pesan mcm tu jgn durhaka sgt lah...seumur hidup aku sekali je kot aku pernah sambut new year...kat the curve masa belajar dulu...tu sbb hawa nak tgk concert FT...lepas tu mmg tak dak dah aihhh.  aku bukan jenis layan concert2 ni..kampung aihhh...


Nak menganjak ke tahun 2014 rasa lemau je rakyat malaysia kan...semoga dipermudahkan urusan kita semua eh...DIA je yg bleh keluarkan kita dari kesempitan hidup...doa je la...bukan kita mampu nak ubah apa pun kan...mereka ada wang dan kuasa...huhuhu...tapi kita ada tuhan..mau lawan?? kikikiki...


p.s: Hati hatilah yg nak p sambut nuyer tu naaaa...jgn duk buat pelik pelik la naaa..muda mudi jaga diri jaga peribadi..yg tua pun sama ah...jaga ahhh...jgn duk terkinja kinja ;p

No comments: